marți, 10 august 2010

Inceput de sfarsit?

Aceasta este ultima luna de libertate. Urmeaza 11 luni de ros unghii, slabit, nopti pierdute, sinteze, exercitii, pregatiri si rugat la Doamne-Doamne. Am o tristete in suflet de parca ar veni sfarsitul pamantului. Si nu ma intristeaza neaparat faptul ca voi avea o groaza de invatat, profesori care ma vor gadila la creieri si kilograme in minus, cat ma intristeaza ideea ca asta este inceputul sfarsitului. Nu vor mai exista vacante, vor exista concedii, vom face ture Targoviste-Bucuresti, vor fi bani aruncati pe geam aiurea, sperante, visuri, nervi etc.

Ma rog la Doamne Doamne sa imi dea multa putere si multa stabilitate emotionala!

Ca sa schimbam subiectul si sa povestim si despre aceasta vara, va spun ca desi ma asteptam sa fie cea mai cea fiind ultima vacanta adevarata, s-a limitat la 2 saptamani. Asta datorita lui V. care a incheiat o etapa importanta din viata lui si care peste 4 zile va incepe una noua, desi as inclina sa spun ca peste 4 zile isi incepe viata!

Pe 31 iulie am fost la Campina la juramant. A fost o zi minunata. Niciodata nu m-am simtit mai mandra de o persoana ca in acea zi. Din 5000 de persoane cate erau in curtea scolii de politie, eu ma simteam cea mai fericita si cea mai mandra fiinta. Tresaream de fiecare data cand V. imi cauta privirea si imi zambea, cautand parca putere sa stea atata timp sub soarele arzator. Mi s-a parut minunat sa il aud cantand imnul si sa il vad in uniforma de gala. V., ai stralucit in acea zi!





Distractia s-a limitat la cateva zile petrecute doar in 2 acasa like a real family si o saptamana in Costinesti cu prietenii. Frumos. Regrete? Eu nu am regrete!



Pentru prima oara in viata mi-am pus un inel pe inelarul de la stanga. Nu stiu de ce am evitat pana de curand sa port orice fel de inel pe acel deget. Nu stiu cum a reusit sa ma convinga sa il port pe acesta, dar stiu ca ma uit la el si imi da sperante, putere si ma face sa zambesc.



Si cam atat pentru aceasta perioada. Sa vedem ce se va mai intampla in urmatoarele 4 zile de vacanta. Dupa aceea, good luck, Cloverina! I give you a clover for luck!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu