duminică, 28 martie 2010

Leapsa de inviorare a blogului

Am furat leapsa de la Blackit ca sa mai schimbam atmosfera asta trista de pe bloguletz.

1. Când ai simțit că părinții tăi au fost cu adevărat mândri de tine?

Ei mereu sunt mandri de mine si mereu mi-o spun. Fiecare cu cioara lui.

2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?

Am dezamagit vreodata pe cineva? Hope not. :)

3. Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum ?

Ca voi fi o persoana pe care nu o vor interesa niciodata banii. Pana de curand asa era. Doar ca banii n-aduc fericirea, dar e bine sa ii ai la tine.

4. La ce ești cel mai bun, ce știi să faci mai bine decât toți oamenii pe care-i cunoști personal?

Sa citesc oamenii. :) Si am un talent deosebit in a-mi pune sperante in oameni fara scapare, care pana la urma ma dezamagesc.

5. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi?

Ca raaaaar (a se citi niciodata -aproape) las de la mine. Eu am dreptate! Liniste in sala!

6. Care a fost cel mai erotic moment din viața ta în doi?

:) Discretia e cea mai sfanta calitate a unei relatii.

7. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani ?

L-am facut deja. Mi-am uitat visul de a nu crede in ei.

8. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moștenit-o de la părinții tai?

Sunt foarte meticuloasa si organizata. Dar as putea sa ma mai laud, caci ai mei au multe calitati transmisible.

9. Care e cel mai prost om pe care-l cunoști?

Prost e un termen relativ. Eu cand zic " prostule" inseamna "te urasc, te-o duce capul, dar pentru mine esti un nimic". Si asta o zic deseori.

10. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?

Cand scriu la tabla si ating cu unghiile din greseala tabla. Pfoai de capul meu. Sau unghiile pe carton. Ma urc pe lustra de nervi.

11. La ce eveniment din viața ta ai fost cel mai emoționat (emoționată)?

La capacitate cred. Nu stiu. Eu mereu ma emotionez ca o fraiera. Si cand urmeaza sa ma duc la o intalnire mai simandicoasa cu V.. De parca ar fi prima... Dar e dragut sa ai fluturasi.

12. Care e cea mai erotică aromă pe care ai simțit-o vreodată?

Nu stiu, cand mananc, ma gandesc doar ca mananc. Cand beau, doar ca beau. Fiecare cu rostul lui. Nu ma excita nici saramelele, nici frisca. Sunt doar elemente de haleala. :D

13. Când ti-a fost cel mai greu să spui adevărul?

De fiecare data cand trebuie sa recunosc ceva mi-e tare greu. Dar cred ca cel mai greu mi-a fost cand aveam vreo 12 ani si m-a prins tata mintind ca am fost intr-un loc si eu fusesem altundeva. Ma rog, eu stiu detaliile. Raman la mine. :)

14. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viața ta?

As vrea sa am timp mai mult sa dorm. Va rog. Cumpar timp.

15. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?

"Sunt alergica la praf, d-aia nu fac curatenie azi".

16. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubești?

Nu stiu. Am zis ca nu pot ierta X lucru, am iertat. Am zis ca nu pot sa iert Y, am iertat. Cand esti in fata faptului implinit, nu reactionezi asa cum ai planuit.

17. Ce calitate a jumătății tale de viață îţi este cea mai dragă?

E amuzant. Ma face sa rad in cele mai urate situatii, cand nimeni nu reuseste sa ma amuze.

18. Care a fost jucăria ta preferată în copilărie?

Un bebelus baietel care l-am avut de cand m-am nascut si a fost mai mare decat mine ceva timp. Il trageam de parul blond si ondulat si il taram prin casa/curte. Si acum il iubesc. :)

19. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?

· Pe familie. Si pe V..

20. Care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat?

"Intelege ca oamenii sunt rai si o sa intalnesti in viata o groaza de oameni prosti care te vor rani. Obisnuieste-te cu asta!"

21. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?

Soare.

22. Unde te simți cel mai în siguranță?

Categoric acasa, la mine in camera, in pat.

23. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?

Esti ca un bebelus. Tipi, esti dependenta de altii, vrei intotdeauna ceva, dar esti adorabila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu