sâmbătă, 13 martie 2010

Majorate

"O problema mare cu majoratele astea" dupa cum zice mama. Exista mai multe variante:
a) a nu-ti face majoratul - cel mai simplu si fara batai de cap
b) a-ti face majoratul si a invita pe toti cunoscutii (constient fiind ca nu vor veni toti)
c) a-ti face majoratul si a invita doar pe cine vrei tu (sau mai la moda: ti-l faci, dar nu spui)

Dupa care urmeaza problema "unde". Si mai important decat toate "cu ce".

Probabil atunci cand iti faci majoratul [intr-o forma sau alta] iti alegi invitatii in functie de buget. Sau nu. :)

Mai e pana in mai. Si mai sunt multi[iii] bani de cheltuit pana in mai. Dar stiu sigur ca nu o sa fac doua lucruri: nu o sa invit toti cunoscutii si nu o sa ii aleg pe cei pe care ii chem in functie de buget. Nu! O sa am invitati acele persoane pe care le-as chema oricand, oriunde. Acele persoane care mi-ar aduce cadou si de-as fi cea mai saraca persoana din lume si nu as avea cu ce sa imi fac ziua. Acele persoane care nu privesc majoratul meu ca o ocazie buna de a bea si a manca pentru 30 lei, ci acele persoane care vin pentru MINE. Pentru ca este ziua mea. Pentru ca ma iubesc si vor sa fie langa mine intr-o zi speciala. Acei oameni care stiu ce se intampla cu viata mea. Care nu sunt nesimtiti. Pe acei carora le pasa.

Si ma mai gandesc daca miercuri [atunci pica 19] o sa ma duc la scoala. Nu prea vreau sa imi stric ziua. Stiti ca ma iubiti.
XoXo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu