vineri, 19 februarie 2010

Miresme favorite

Se spune ca o femeie e de preferat sa nu isi schimbe parfumul prea des. Parfumul trebuie sa [incerce macar sa] devina o mireasma personala. Mama, de exemplu, de jumatate de an miroase la fel si am inceput sa cred ca nu isi mai da cu parfum, ci asta este mirosul pielii ei. Si este grozav!

Eu am incercat multe[eee] parfumuri. Pot sa zic ca am o stare euforica atunci cand intru intr-o drogherie si, mai ales, in magazinele din aeroport unde gasesti tot ce vrei si ce nu vrei. Dar nu imi plac prea multe miresme. Cu timpul am inceput sa imi rafinez gustul in materie de parfumuri si sa imi aleg favoritele.

So...My fav. are :

1. Delices de Cartier



Notele de iasomie,bergamota,frezie,violete raspandesc exuberanta ,iar ambra si piperul rosu te invaluie in mister. Parfumul asta e chiar un DELICIU !

2. Omnia - by Bvlgari



Clasicul. Si actualul. Il iubesc. Este o combinatie delicioasa de ciocolata condimentata de cuisoare si scortisoara.

3. Rush - by Gucci



Combinatie de trandafir, narcise,palmier mosc si frezie, toate realizand un parfum care te revigoreaza. E perfect pentru vara. De fiecare data cand il simt, ma gandesc la nisip, la mare, la soare.

4. J`adore - by Christian Dior



Nu este neaparat un favorit al meu. Dar pentru ca este parfumul mamei, imi place. Mereu voi tresari cand il voi mirosi. Si este simpatic. Combinatie de mandarine, iedera, orhidee africana, trandafir, violeta, stafide din Damasc, mosc si mure. Foarte complex.

5. Escada Sentiment



Un parfum deloc scump, accesibil chiar, cu arome de mandarin, magnolie, vanilie si lemn de trandafir, dar de care -am observat eu- nu se indragosteste toata lumea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu