miercuri, 23 martie 2011

Timp, incotro mergi? - part I

Pentru ca se termina 4 ani frumosi, poate cei mai frumosi si pentru ca meritati ca toata lumea sa stie ce oameni grozavi sunteti, vreau sa scriu cateva lucruri despre fiecare si aici, nu doar in albumele de final.

Iar aici chiar o sa scriu dupa inima mea, pentru persoanele care imi sunt foarte dragi si fara de care nu as fi conceput liceul.


Bubu:
"Colega mea de banca de un an de zile, prietena mea, cate as putea sa iti urez, nu mi-ar ajunge tot blogspotul. Dar o sa ma limitez la lucrurile importante. Iti doresc in primul rand sa fii sanatoasa si sa ai mai multa grija de tine. Nu vrem sa iei vitamine si calmante toata viata, da? Sa iti dea Doamne-Doamne noroc cu carul... sa intri la medicina [prima sa fii!], sa ai parte de 6 ani plini de distractie, dar in care sa inveti multe lucruri ce te vor ajuta in cariera. Sa te iubeasca baiatul ala al tau din toata inimioara lui si sa te respecte o viata intreaga. Si mai presus de toate, sa iti dea Dumnezeu mereu un zambet. Sa iti dea puterea sa treci peste toate, ca vei intalni multe rele in drum si vei avea nevoie sa stii cum sa treci peste ele. Dar mereu sa o faci cu zambetul pe buze. Pentru ca asa iti sta bine si asa meriti!

Iti multumesc ca ma asculti, ca imi esti prietena, ca ne-am respectat mereu intimitatea si ca mereu ai fost acolo cand am avut nevoie!"


Panci:
"Panci mic, dragalas si naiv, sa iti dea Doamne-Doamne multa minte sa nu te mai increzi in toti oamenii, un strop de noroc sa intri la facultate si multa, multaaa fericire, pentru ca o meriti. Esti o persoana extraordinara! Cred ca esti singura persoana din viata mea cu care nu m-am certat nici macar o data si asta e clar datorita tie. :) Sa ramai la fel de optimista ca acum, sa iti pastrezi pofta de viata si la fel ca pana acum...sa nu asculti ce zice lumea. Din partea mea, tot respectul, toata admiratia, toata prietenia...si jos palaria pentru o persoana de nota 10!"


Andreea:
"Andreea, noi suntem colege de 8 ani. Nu conteaza ca nu mai esti la B, pentru mine mereu vei fi colega mea de suflet. Esti o persoana minunata! Ti-o spun cu toata sinceritatea din lume. Esti una din putinele persoane pentru care am tot respectul din lume si careia ii urez tot ce e mai sfant pe lumea asta! Esti foarte spirituala si atenta la detalii, iar asta face din tine o persoana speciala. Poti fi sportiva, dar si eleganta. Feminina, dar totusi hotarata. Cand ma gandesc la tine, imi vine in cap fraza "Act like a woman. Think like a man". Asa sa faci toata viata! Sa fii sigura ca meriti tot ce e mai bun. Si sa dea Doamne-Doamne sa ne intalnim la DIICOT [ :)) ] sa discutam niste legi si sa pedepsim niste infractori."


Raluci:
"Tu emani veselie. Si sper sa faci asta si peste ani si ani. Tie [desi o sa ma injuri] iti doresc stabilitate. In ganduri si sentimente. Sa stii ce alegi in viata si sa nu regreti. Esti o persoana dependenta de iubire si prietenie si o stii. Dar ai grija de tine si alege-ti foarte bine oamenii care sa te cunoasca, sa nu te raneasca. Sper sa ai mult noroc si sa nu iti pierzi zambetul de-a lungul anilor. Ar fi tare pacat!"


Bibi:
"Hotaraste-te odata, femeie! Numai asta imi vine in cap cand ma gandesc la tine. Fii sigura pe gandurile si actiunile tale. Si nu mai pune atata suflet in tot ceea ce faci. D-aia suferi foarte des si d-aia esti dezamagita. Fii sigura pe tine si gandeste-te bine cui vrei sa ii arati sufletul tau. Sa fii mereu la fel de "feshion", dar sa nu te bazezi doar pe aspectul tau. Nu uita ca ai un suflet mare, care valoreaza mai mult decat orice aparenta."


Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu