luni, 19 aprilie 2010

Au innebunit salcamii si tu vrei sa fiu cuminte?

Am o stare tare ciudata. Ma invart intre somnolenta si extaz. Sunt indragostita, dar melancolica. Vreau adrenalina, dar vreau sa si dorm. Mi-era tare dor sa scriu, desi simt ca nu mai iubesc tastele astea si visez la viitorul meu notebook.
Am o pofta nebuna de o cafea, dar stiu ca imi innebuneste corpul si ma inteapa inima. Am pofta de o bere si de floricele cu cascaval.

Ma bucur ca dupa multe zile triste, am inceput sa zambesc si acum rar uit sa o fac. Am invatat ca Dumnezeu nu e tigan! Mi-am pus chiar si un memento pe ecranul telefonului, ca sa nu uit niciodata lucrul asta. Dumnezeu nu e tigan! Si dracul nu e atat de negru. Merit sa zambesc. Pentru ca sunt femeie, pentru ca iubesc, pentru am unghiile roz sau doar pentru ca afara ploua. Am inceput sa iubesc orice maruntis. Pentru ca simt mai mult ca niciodata ca traiesc. Sunt mai libera ca niciodata si am atatea de facut ca nu stiu incotro.

Mai este o luna pana la ziua mea si chiar daca nu o sa imi fac majoratul, nu o sa reprezinte nimic pentru mine "18 ani" si nu o sa primesc tot ce imi doresc, sunt fericita pentru ca am persoane alaturi de care sa imi petrec ziua si pentru ca o sa iau permisul. Ador sa conduc. Si ador Opel-ul ala cum toarce sub piciorul meu. Iubesc pana si parcarea laterala, care ma innebuneste.

Sunt fericita ca traiesc! Si chiar traiesc... :)
Si toate revin usor usor la locul lor.
Si Dumnezeu nu e tigan!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu