marți, 6 aprilie 2010

Bucharest

Azi fusei cu monsieur V. si cu ai lui la Bucuresti. Belea mare. De cate ori am fost in capitala niciodata nu am facut atatia kilometri intr-o zi. Am facut Bucuresti-ul de la est la vest si de la nord la sud de 2 ori.

M-a luat tati al lui V. copilot. Harta in brate, ochii pe indicatoare, fa dreapta, fa stanga, intoarce. Eram un fel de GPS, dar a fost tare funny la final. A fost tare mandru de mine. M-am bucurat ca i-am aratat lui V. tot Bucuresti-ul ca tot se vaita ca nu a fost niciodata in centru. Dar tot trebuie sa mergem o data pe jos, ca face piciorul frumos si poti vedea lucrurile pe indelete.

Facuram si cateva cumparaturi. Am luat putina teapa cu vremea [doar eu]. Mi-am luat 2 pulovare la mine sa fiu sigura [din antecedentele mele reiesea o gripa de 2 saptamani de acum vreo 2 ani din Buc.] si au fost 22 de grade. Dar per total, a fost super. Am ras, am mancat, ne-am plimbat si acum stiu Bucuresti-ul bine!! Maxim! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu