sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Impaca-te cu ea/el pana nu e prea tarziu

Bai copii, bai, voua va dedic aceasta postare!

Pe ea o cunosc cum ma cunosc pe mine. Pe el mai putin, dar am descoperit ca merita tot respectul meu poate doar pentru ca o iubeste pe ea asa sincer.

Ipoteza:
Ea il iubea. El era si-el pe acolo prin zona.
Ea s-a suparat si a devenit indiferenta. El o iubea.
Ei s-au despartit.

Acum ei se iubesc, dar sunt despartiti.
Ea musca din birou de orgoliu/frica/prostie.
El asteapta.
Eu scriu pe blog ca sa ii impac.

Rezolvarea:
Ea vede postarea.
El vede postarea.
Ea zice "te iubesc,ba!".
El zice "te iubesc,ba!".

Concluzia:
Ei se impaca, uita tot ce a fost urat, se iubesc si traiesc fericiti.
Eu ma culc pentru ca mi-e sila sa invat.

Hai! Acu` repede ca mi-e somn, da?

P.S. : 'tu nu sunai el nu suna ca cine suna primul pierdea in fata celuilalt va pierdeati timpul. stiu am gresit. nu, eu am gresit. si va iubeati din nou si nu mai conta nimic'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu