sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Winter. Not my fav.

Iarna chiar nu este sezonul meu preferat. Ma simt bine, nu pot sa neg asta, dar nu ma trezesc dimineata radiind de fericire si zicand "vai, e iarna!" [spre deosebire de vara, cand ma trezesc cu un zambet laaaarg pe moaca]. E pur si simplu ok. De obicei, rutina!

Deci suntem in ianuarie. Sarbatorile au trecut, revelionul a trecut si ala, deci ce sa facem? Cum ni s-a luat de localuri si soarele stralucea pe cer [formand polei dragut astfel incat sa iti nenorocesti masina] am zis sa iesim la aer, ca deh, nu ne mai place aerul cald din casa.

M-a convins V. sa ma imbrac gros si sa ne plimbam prin parc. Zis si facut! Cum n-am vrut sa fie inca o zi depresata, am inceput sa zburd prin zapada [acolo unde era enorma, of course] si sa uit ca imi ingheata extremitatile. Bine ca partea cu uitatul nu prea a functionat.

So! Let`s drink a coffee. Mergem noi la un aparat d-ala [destept], bagam bancnotele de 1 leu, ne da aparatul cafelele, dar betisoare? Zaharul e pe fundul paharului, nene. Cum mestecam? V. s-a sacrificat si a zis ca e o metoda buna sa isi incalzeasca degetul, folosindu-l pe post de lingurita. Eu am baut o cafea fara zahar, deci cam amaruie.

Si cum ne dadeam noi asa in leagane, savurandu-ne cafelele, mana mea dreapta incepand sa se invineteasca de degerata ce era incepe a tremura, cafeaua curgand suav, iar eu [in degeratura mea] nu simteam nimic. P.S. : cafeaua era fierbinte!

A ras V. de mine, dar mi-a imprumutat apoi manusile lui de politist : "ia, domne, ca sunt de politai, tin de cald dublu decat unele normale". Mi-am revenit, ce pot sa zic? O sa ma fac politista, ca sa am manusi smechere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu