vineri, 29 ianuarie 2010

I hate this part right here

Vazand ca postarile care exprima lucruri pe care eu le urasc au succes la public, m-am decis sa scriu un articol cu [aproape] toate lucrurile pe care nu le suport.

Tocmai am terminat de citit 100 de pagini din GG, ma dor ochii de la atata alb vazut prin fereastra, asa ca scuzati incoerenta. De fapt nu scuzati nimic. DA, e blogul meu si DA, fac ce vreau aici.

Nu suport ca te uiti pe MTV si crezi ca vei fi vreodata la fel ca tipele skinny si glamour de acolo.

Nu suport ca visul tau in viata este sa ajungi asa.

Nu suport ca iti cumperi haine din mall doar in perioada reducerilor, dar spui tuturor ca nu ai putea sa faci shopping in alta parte.

Nu suport ca ai masina de 30.000 de euro, dar locuiesti intr-un apartament de 2 camere in care cartofii prajiti sunt o delicatesa.

Nu suport ca ti-ai cumparat masina second hand din Germania, dar spui la toata lumea ca este luata din reprezentanta BMW/VW/etc.[stii, pe suportul de la numar - da, ala care nu l-ai schimbat deoarece costa 10 ron - scrie Autohaus].

Nu imi suport starile de depresie, melancolie in care te injur si ma satur sa ii tot repet lui O. replica filosofica "prost sa fii, noroc sa ai".

Nu suport ca daca ai castiga 20.000 de euro i-ai sparge intr-un stil pitziponc, pe cand altii cu suma asta si-ar salva viata.

Nu suport ca ti se pareau extravagante unghiile mele rosii, iar acum pana si o donshoara de pe centura arata mai putin "glamour" [ai vrea tu!] decat tine.

Nu suport sa ma trezesc la 7 dimineata. Nu suport sa ma gandesc ca o sa am un job care o sa ma oblige sa ma trezesc la 7 dimineata.

Nu suport ca sunt dependenta de anumite locuri si de anumite persoane.

Nu suport sa ma gandesc ca persoanele dragi mie sufera.

Nu suport ca iti faci coafuri extravagante a la lady gaga, dar nu te epilezi pe picioare.

Nu suport sa barfesti pe cineva si apoi sa iesi cu el la o cafea, gen [il urasc, dar te iubesc].

Nu suport ca te-ai obisnuit cu gandul ca ai tai parinti fac sacrificii si pe tine nimic nu te mai misca.

Nu suport ca o rochie eleganta pentru tine inseamna un mini-jupe de satin care d-abia iti acopera coapsele [care, trust me, nu se "asorteaza" cu mini-jupe].

Nu suport ca ti se pare anormal ca dau 300 ron pe un parfum care ma tine jumatate de an, dar ti se pare normal sa dai 100 ron in fiecare sambata in club.

Nu suport ca lista asta nu se termina nici macar aici, dar deja mi-e sila.

XoXO.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu