joi, 28 ianuarie 2010

Maxim am spus!

Daca tot a devenit un trend vorba asta, o folosesc si eu. :)

Sunt maxim de plictisita. Vreau sa beau un cocktail, dar nu, nu se poate, ca na domne, in Targoviste nu poti primi un Cosmo cand vrei tu. Asa ca m-am dat pe cappuccino si cafea [slaba]. Am facut pariu cu O. ca pana plec in Turcia o sa beau cafea [zilnic]. In ritmul asta cu siguranta. Azi am baut 2 cappuccino si am un frappe care ma asteapta langa mine. O, da!

Sunt maxim de deschisa la provocari zilele astea. Doar ca nimeni nu are chef. Vreau sa plec la munte, sa fac lucruri noi, sa uit de scoala care [nu] exista. Si totusi singurele lucruri incitante pe care le-am facut in 2 zile de [ante]vacanta au fost combinarea mancarurilor ciudate si facutul manichiurii zilnic, in diferite culori. Da, stiu, tare incitant.

Sunt maxim de nerabdatoare sa plec in Turcia. Motivul? Simplu. Cumparaturi. Nu vreau sa vad nimic. Poate doar marea. Dar bazarul e pe primul loc. Deja am facut cu O. lista de lucruri "must-have".

Sunt maxim de nervoasa pe anumiti oameni. De fapt, nu nervoasa este cuvantul. Mai degraba, mi-e sila de ei. Nu am suportat niciodata ipocrizia. Adevarul doare, dar durerea trece. Ipocrizia imi seamana a prostie. Din betie te trezesti, dar din prostie nu!

Sunt maxim de dependenta de haine. A trecut mai putin de o saptamana de cand mi-am luat ultimul articol de imbracaminte si deja imi vine sa imi rod unghiile. Desi am vreo 5 lucruri cu eticheta aruncate in sifonier. Clar! Shopaholic!

Maxim am spus ! :D


Eu : daca trece politia
Eu : ne-am f****
Eu : :))
O. : luam atv-ul ala rosu
O. : ca ala are numere
Eu : pai de numere mi-e mie?
Eu : PERMIS MAMIIII
O. : da-l naibi pisssi
O. : :))
Eu : nu vreau sa am dosar penal pt ca ma plimbam pe atv
Eu : :))

Concluzia: n-ai cu cine, n-ai cu ce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu